Amit én olvasok

Femina: itt tényleg jó cikkek vannak, nem csak nőknek.
Dolphia: Egy magyar sajtófigyelő. Kiválogatja neked a cikkeket. Nekem baromi hasznos.
Szakítós blog: Én állandóan olvasom.

Címkék

bocsi (1) csaj (1) disznók (1) egysoros (3) ezüstróka (1) féltékenység (1) ismerkedés (14) iwiw (12) lány (1) leszbi (1) márk (1) ne (1) olvasói (2) online (1) ötös (1) park (1) prosti (1) puszi (1) randi (3) randihelyszín (2) robi (1) sírvaröhögős (1) start (1) szavazás (1) szex (1) szöveg (7) szövegek (1) tutipasy (1) ügyvéd (1) üzenet (4) vélemény (1) zoli (3) Címkefelhő

Elindult

2008.09.17. 16:10 | renina | 1 komment

 

Elindult a blogom. A céljairól balra olvashattok, remélem sok tanulságos történet lesz, és sikerül a pasikat vagányabbá tenni, hogy kevesebb lúzer garázdálkodjon az utcán/szórakozóhelyeken stb. Addig is íme okulásnak a képem. Ezt tettem fel wiwre és mivel elég kihívó (cél volt), ömlenek is a csajozós dumák. Aranyosak és szánalmasak. Elsőként ezek közül szemezgetek majd minden hímnemű okulására és minden csaj szóraoztatására. Addig puszi.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepaszemed.blog.hu/api/trackback/id/tr69668072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZHN 2009.05.10. 16:39:39

Ja, hogy ez a csali? Ütős. Szerintem pingvintől zsiráfig bármit foghatsz vele. Ezt - azaz ismerkedős levelek horgászását - egyszer én is kipróbáltam egy rövid időre, elolvastam 1-200 üzenetet, és utána piszok jól éreztem magam a bőrömben. Sőt, még most is.
Címkék: start puszi
süti beállítások módosítása