Amit én olvasok

Femina: itt tényleg jó cikkek vannak, nem csak nőknek.
Dolphia: Egy magyar sajtófigyelő. Kiválogatja neked a cikkeket. Nekem baromi hasznos.
Szakítós blog: Én állandóan olvasom.

Címkék

bocsi (1) csaj (1) disznók (1) egysoros (3) ezüstróka (1) féltékenység (1) ismerkedés (14) iwiw (12) lány (1) leszbi (1) márk (1) ne (1) olvasói (2) online (1) ötös (1) park (1) prosti (1) puszi (1) randi (3) randihelyszín (2) robi (1) sírvaröhögős (1) start (1) szavazás (1) szex (1) szöveg (7) szövegek (1) tutipasy (1) ügyvéd (1) üzenet (4) vélemény (1) zoli (3) Címkefelhő

"Sajnos örömömet magamal osztom meg..."

2008.09.26. 17:20 | renina | 5 komment

És íme az első olvasói tapasztalat, ami a blogra kerül. Fanni küldte, akinek külön köszi a dícséretet, ezt hiúsági okokból benne is hagytam a levelében.:) Ismét iwiw, ismét egy ezüstróka próbálkozása. (A könnyebb olvashatóság érdekében icipicit szerkesztettem rajta.) Pontozásra inkább Fannit kérem kommentben, szerintem értékelhetetlen. Különösen nem lennék arra kíváncsi, amikor magával osztja meg az örömét...:) Köszi Fanni!

Réka barátnőm mutatta a blogod, szerintem szupi jó lett. ;) Én 1 iet kaptam nemrég:
 
Szia ,
Örülök, hogy elfogatad a barátságomat. Igaz még nem ismerjük egymást de ezzen lehet változttani.
 
Magamról egy pár szót. Aradon születtem , 18 éve Networkmarketingben dolgozok.Éppen amikor ugy dondoltam , hogy megtaláltam az üzletem (lásd a fotokat) rá kellet jönöm , hogy nem éppen jó. Most ujra inditok egy üzelett. Majd
meglátom mi lesz belöle Elöször Romániában (nyelvi erdetböl) Moldáviába és Magyarországon kezdek. Lassan már 6 éve van egy Akdémiám ( személyiség fejlesztés).Most azon dolgozok meg az ujj üzleten. Sajnos örömömet magamal osztom meg mivel a Single kategoriába tartozom. Igaz néha nem örülök ennek. Van egy aranyos kutyusom. Hát kb igy röviden. Kedved van irjál , szivesen válaszolok
 
Elérhetöségem:
--- András
skype: ******
yahoo: ******
MSN : ******
 
András
 
Remélem kiteszed :))
Én amúgy 18 vagyok, András pedig a profilja szerint 40-es pasi. Most
akkor ez reklám, vagy ismerkedés? Elég gyenge mind2nek.... :(

Pusszi
Fanny

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepaszemed.blog.hu/api/trackback/id/tr84683329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádám 2008.09.26. 20:34:04

Hát igen... ez azért ... sokkoló volt... bár lehetett volna rosszabb is... Picit néhol szánalmat gerjesztő, ami egy érzékenyebb, határozatlan lánynál talán beválhat... de jelen esetben ez nem jött be! Talán kicsit túl sokat beszél magáról! Nem szerencsés, mert ha már az elején túl sokat tud rólad az "áldozat" akkor már nem talál annyira érdekesnek! Ez a céges duma.. hát nem tudom... Szponzorra vágyó lányok jelentkezését várjuk! András jeligére! Kíváncsi lennék hány éves lehet a tag...

Nimlot 2008.09.27. 04:41:22

A korára én is kíváncsi lennék.. vagy talán inkább mégse.
Ez a szöveg viszont baromi távolságtartó hangulatú. Mintha valami befektetőnek próbálná eladni magát :D
De az is lehet h csak unatkozott :P
A lényeg h vajmi keveset tudunk meg a fickóról, az nem árul el sokat h van egy kutyája meg h szingli vagy, hogy Aradon született. Ezeket mindenki elolvashatja iwiw-en .

renina 2008.09.27. 10:53:34


Hú igen bocsi, a levél vége lemaradt, azt most pótoltam. Ebből látszik a korkülönbség:)

Fanny 2008.09.27. 11:09:15

Hát igen, jól látjátok, elég száni a pasi. Nálam megbukott.
Amúgy köszi Reni, hogy kitetted. Ha lesz új küldök megint. :) pussz

ZHN 2009.05.10. 16:30:37

Ennél az írásnál döntöttem el, hogy ez a blog kurva jó. Ez valami fantasztikus. Akadémiám, faszom... ujj üzlett. Sírok, komolyan, köszi!
Címkék: iwiw szöveg olvasói ezüstróka
süti beállítások módosítása