Amit én olvasok

Femina: itt tényleg jó cikkek vannak, nem csak nőknek.
Dolphia: Egy magyar sajtófigyelő. Kiválogatja neked a cikkeket. Nekem baromi hasznos.
Szakítós blog: Én állandóan olvasom.

Címkék

bocsi (1) csaj (1) disznók (1) egysoros (3) ezüstróka (1) féltékenység (1) ismerkedés (14) iwiw (12) lány (1) leszbi (1) márk (1) ne (1) olvasói (2) online (1) ötös (1) park (1) prosti (1) puszi (1) randi (3) randihelyszín (2) robi (1) sírvaröhögős (1) start (1) szavazás (1) szex (1) szöveg (7) szövegek (1) tutipasy (1) ügyvéd (1) üzenet (4) vélemény (1) zoli (3) Címkefelhő

Legjobb randihelyszínek: Koripálya

2008.09.25. 08:46 | renina | 3 komment

Próbáltam összeszedni mik a legmegfelelőbb helyszínei egy randinak. Persze ha többet tudsz a lányról, akkor egy személyes választás lehet sokkal jobb ezeknél. Mégis jó ismerni a klasszikusokat is, amik bármikor előhúzhatóak, ha nincs más ötleted. Moziban például nehéz beszélgetni, ezért sokak szerint nem igazán alkalmas helyszín. Én mégsem vagyok annyira ellene, mert ha nem tetszik a pasi legalább egy jó filmet láttam. A következő sorozatban számba veszem azokat a helyszíneket, ahol a legjobban egymásra lehet hangolódni.

Koripálya: Alkalmasságát mi sem bizonyítja jobban, minthogy a romantikus filmek 91%-ában legalább egyszer korit ragadnak. Aki nem hiszi számolja végig!:) Fontos alapszabály, hogy előtte tudd meg a lányról, hogy tud-e korcsolyázni, és persze az se árt ha te sem a jégen hasalsz egész este. Egy kis szerencsétlenkedés azért belefér, mert ilyenkor a testi kontaktust is könnyebb megteremteni. Persze ne taperolj egyfolytában! Ez a randi persze csak télen működik, de akkor érdemes kipróbálni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepaszemed.blog.hu/api/trackback/id/tr70680506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nimlot 2008.09.25. 17:42:09

Kedvenc helyem minden szempontból :)

Ádám 2008.09.26. 13:17:48

Határozottan jó választás! Bár sajnos nekem maximum 1 percig sikerült állva maradnom és ezt a hatalmas teljesítményt is csak úgy sikerült elérnem ha megpróbáltam mozdulatlan maradni! Úgy látszik ez nem az én sportom! De a melegedőben már magabiztosabb voltam... ;)

Penge 2008.10.03. 21:53:14

Hát nem tudom..... Régóta korizok nem csak Kaposváron, hanem Pécsen is. Randizni jégen? ...... Csak akkor menj ha kevesen vannak , a szabadtéri jég hangulatosabb főleg este és ha van világítás de különben nem tartom jó választásnak mindig van egy-két "hmcs" aki fellök vagy a partnert vagy téged.
Ismerkedésre viszont annál jobb helyszín!
Címkék: randi randihelyszín
süti beállítások módosítása