Amit én olvasok

Femina: itt tényleg jó cikkek vannak, nem csak nőknek.
Dolphia: Egy magyar sajtófigyelő. Kiválogatja neked a cikkeket. Nekem baromi hasznos.
Szakítós blog: Én állandóan olvasom.

Címkék

bocsi (1) csaj (1) disznók (1) egysoros (3) ezüstróka (1) féltékenység (1) ismerkedés (14) iwiw (12) lány (1) leszbi (1) márk (1) ne (1) olvasói (2) online (1) ötös (1) park (1) prosti (1) puszi (1) randi (3) randihelyszín (2) robi (1) sírvaröhögős (1) start (1) szavazás (1) szex (1) szöveg (7) szövegek (1) tutipasy (1) ügyvéd (1) üzenet (4) vélemény (1) zoli (3) Címkefelhő

Bocs hogy élek

2008.10.01. 18:54 | renina | 5 komment

Íme Zoli (27), aki az ismerkedésnek ezt a formáját választotta. Mármint az iwiw-et. A blog dícséretét választotta, hogy belopja magát a szívembe, és valljuk meg nem is volt rossz ötlet. A hiúság a nőiség egyik pillére (a disznóság meg a férfiaké:) ). A már-már idilli lelkiállapotot egy "nem olvastam végig"-gel zúzza porrá. Válasz nélkül kapott első levele után jött a második, melyben megtudhattam, hogy náluk (Angliában) télen húsz fok van. Nem tudtam eldönteni, hogy simán csak irigykednem kell, vagy ezzel próbálta motiválni az azonnali kiköltözésre. 

Mindent egybevéve a bókolás szép dolog, durva helyesírási hiba sincs és ebben a pasiínséges időben (no persze szemét disznóból van elég) már ebből is futja egy négyesre. Csak ne kéne ennyiszer elnézést. Ugyan már, azért a férfiasságnak is kellene látszatát kelteni. Fanyalgók, drukkerek: vélemény?

 

Szia Renáta!

Engem ***** Zoltánnak hívnak,s egyszerűen az ismerkedésnek ennek a formáját választottam!Ahogy végig olvastam az adatlapod belefutottam a Renáta blogja"dologba"amit úgy érzek kifejezetten fiú,vagy férfiak tanuljatok meg viselkedni dologra formálódik,bár őszintén nem olvastam végig ,mert ennek, pontosabban téged megismerésére szánom kis időm!

Szeretnélek megismerni,szeretném tudni ki is Aba Renáta!

Okos és Szép lány néz vissza a képről mikor megláttam fényképed,talán ezért is jelöltelek be,no nem zavarok levelemmel,s remélem nem okoztam problémát ezzel a levéllel!

Szép napot,szép éjszakát!

Z

A második:

Szia!

Hogy vagy?

Hogy érzed magad Kaposváron?

Szeretsz ott élni?

Mivel foglalkozol?

Hogy viseled az őszt,és a mindjárt itt van telet?Mert itt nálunk angliában sajnos már itt van ,még jó hogy csak pát hétig fog tartani aztán stabil eső ,és stabil 20 fok!

Képzeld rátaláltam ilyen tök régi zenékre,akár ha kíváncsi vagy és beütöd a youtube,pl now-informer,vagy K7-come baby come,hát én gyerekkorom nagy zenéji,és most rájuk találtam,és olyan fura hallgatni,de jókat mosolygok!Elfeljtettem írni,bár így elsőnek nem is szerettem volna ,de nagyon jó a kép rólad,nagyon vonzó vagy rajta!

Szép napot holnapra!

Z

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepaszemed.blog.hu/api/trackback/id/tr96691239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

renina 2008.10.01. 18:56:45

Update: elolvastam még egyszer a levelet, és a helyesírás dícséretét visszavonom. Legyen inkább hármas:)

Mark 2008.10.01. 20:48:26

ja a "nagy zenéji" az azert az tenyleg komoly :)

Ádám 2008.10.01. 22:09:41

Elég mókás... de legalább átnézhette volna még egyszer mielőtt elküldi! Mellesleg nem ő az egyetlen aki élvezheti a zöld fű szépségét télen is... ;) Tényleg jó... :D

Fanny 2008.10.02. 06:55:26

Szerintem elég száni, én 2-est adnék legfeljebb...

Penge 2008.10.03. 22:14:58

Szép körítés, a lényeg a második levél utolsó mondata.
ez mindent elárul.
Egy férfi nem tudja megállni, vagy inkább "így vagyunk programozva" ,hogy egy ilyen levél megírása során meg ne forduljon a fejében a "gondolat".
Címkék: iwiw ismerkedés üzenet bocsi
süti beállítások módosítása