Amit én olvasok

Femina: itt tényleg jó cikkek vannak, nem csak nőknek.
Dolphia: Egy magyar sajtófigyelő. Kiválogatja neked a cikkeket. Nekem baromi hasznos.
Szakítós blog: Én állandóan olvasom.

Címkék

bocsi (1) csaj (1) disznók (1) egysoros (3) ezüstróka (1) féltékenység (1) ismerkedés (14) iwiw (12) lány (1) leszbi (1) márk (1) ne (1) olvasói (2) online (1) ötös (1) park (1) prosti (1) puszi (1) randi (3) randihelyszín (2) robi (1) sírvaröhögős (1) start (1) szavazás (1) szex (1) szöveg (7) szövegek (1) tutipasy (1) ügyvéd (1) üzenet (4) vélemény (1) zoli (3) Címkefelhő

Mindenki szereti Zolit

2008.10.10. 10:01 | renina | 2 komment

Miután minden elkeseredett kísérletem hamvába hullt, hogy Zoliból valami disznóságot kicsikarjak feladtam. Azt hiszem végérvényesen elkönyvelhetjük, hogy Zoli egy igen udvarias srác, aki nem tenne ilyet. És bár fenntartom a jogot, hogy ettől még ne boruljak a nyakába, leközlöm három levelét, amire - a kommentezők javaslatára - válaszoltam, erre azóta két újabb érkezett tőle. Hogy stílszerűen fejezzem be: hamarosan új poszt egy komoly versenyzővel Reni. 

A sztori korábbi részei itt:  http://szepaszemed.blog.hu/2008/10/02/zoli_az_ertekelhetetlen és itt: http://szepaszemed.blog.hu/2008/10/05/breking_nyuz_zoli_visszatert

Szia megadnád az msn-címedet hogy tugyak veled beszélgetni mert ott jobb írni meg egyszerü Zoli.

Szia hogy telt a hétvégéd Zoli.

Szia mért nem írsz én a héten délutános vagyok Zoli.

 
Erre én (fűnyírásról a sztori korábbi részeiben):
 
Szia,
 
Szeretsz füvet nyírni? ez jó, nálunk is lenyírhatnád! Mit
szólsz? MSN-ezni nem szeretek. 
 
szép napot,
Reni

És a megsemmisítő válasz:

Szia nagyon szívessen lenyírnám a füvet nálad Zoli.

Szia kérdeszhetek valamit töled nem cserélnél velem telefonszámot Zoli.

 

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szepaszemed.blog.hu/api/trackback/id/tr98706410

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Címkék: iwiw ismerkedés zoli
süti beállítások módosítása