Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Amit én olvasok

Femina: itt tényleg jó cikkek vannak, nem csak nőknek.
Dolphia: Egy magyar sajtófigyelő. Kiválogatja neked a cikkeket. Nekem baromi hasznos.
Szakítós blog: Én állandóan olvasom.

Címkék

bocsi (1) csaj (1) disznók (1) egysoros (3) ezüstróka (1) féltékenység (1) ismerkedés (14) iwiw (12) lány (1) leszbi (1) márk (1) ne (1) olvasói (2) online (1) ötös (1) park (1) prosti (1) puszi (1) randi (3) randihelyszín (2) robi (1) sírvaröhögős (1) start (1) szavazás (1) szex (1) szöveg (7) szövegek (1) tutipasy (1) ügyvéd (1) üzenet (4) vélemény (1) zoli (3) Címkefelhő

Prostit keresek erkölcsi bizonyítvánnyal

2008.09.24. 17:28 | renina | 1 komment

Előre szólok offtopic. Egyelőre a blogot "egy normális lány iwiwes megpróbáltatásai" néven is futtathatnám. A srácok gyakori megkeresése mellett ugyanis lányoktól is érkeznek üzenetek. Ezek általában bizalomgerjesztő tekintetű, jó modorú, 30 körüli csajok profiljuk szerint, és jó kereseti lehetőséget ajánlanak. Nem bírtam ellenállni az üzenőfalon megjelent ajánlatnak, és eljátszadozdam a milliós kereset gondolatával, íme a levelezés:

 

Kata: várom azonn csajok jelentkezését,aki jelentős keresetre szeretne szert tenni .. svájcban! akár 2-3 barátnő eggyütt vagy többen is! de 1személyként is indulhatsz! Részleteket priviben, ha érdekel valakit

Én: olvastam az üzenőfalon, hogy kerestek lányokat svájci munkára. tudsz nekem erről bővebben írni? 

Kata: szexről van szó priv. lakáson! ha továbbra is érdekel, akkor írj kérlek! ha nem akkor is! pusszi

Én: tudsz részleteket írni?

Kata: privát lakáson vagyunk! oda jönnek a pasik.. neked fizetnek- tehát nincs szó leszedésről! bejelentett munka. havonta 1x hazahoznak! végülis dolgozni mész! mire vagy még kíváncsi? valószínű, hogy kell majd erkölcsi bizonyítvány! a tartózkodási engedély miatt, de ezt asszem ellehet intézni utána is! hát véleményem szerint .. valamit nagyon el kell rontania kint 1 csajnak ha nem keres lazán 1 milliót! és felhívom a figyelmed , hogy több magyar csajszi is van kint! de ha nem akarsz 1edül és van ilyen belevaló baránőd.. nyugodtan hozhatod! találnak neki is helyet az öcsimék! várom válaszod baba! puszika

 

Kihagyhatatlan.:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepaszemed.blog.hu/api/trackback/id/tr33679640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

renina 2008.09.24. 17:40:57


Egy barátom, Ágoston segítségével sikerült megnövelnem a betűméretet. Szerintem túl kicsi volt. Ezúton is köszi! Puszi!!!
Címkék: iwiw szex prosti
süti beállítások módosítása