Amit én olvasok

Femina: itt tényleg jó cikkek vannak, nem csak nőknek.
Dolphia: Egy magyar sajtófigyelő. Kiválogatja neked a cikkeket. Nekem baromi hasznos.
Szakítós blog: Én állandóan olvasom.

Címkék

bocsi (1) csaj (1) disznók (1) egysoros (3) ezüstróka (1) féltékenység (1) ismerkedés (14) iwiw (12) lány (1) leszbi (1) márk (1) ne (1) olvasói (2) online (1) ötös (1) park (1) prosti (1) puszi (1) randi (3) randihelyszín (2) robi (1) sírvaröhögős (1) start (1) szavazás (1) szex (1) szöveg (7) szövegek (1) tutipasy (1) ügyvéd (1) üzenet (4) vélemény (1) zoli (3) Címkefelhő

Voltál már lánnyal?

2008.09.28. 15:00 | renina | 1 komment

Az igazán szánalmas az lenne, hogyha valamelyik pasi próbálkozott volna így. De az alábbi üzenet írója Szandi, aki 29 éves. Hát a kép is elég megdöbbentő, és gondolom nem csak én sejtem a kis farkincájukat először dédelgető 14 éves kisfiúkat a háttérben, vagy legalábbis az azon megrekedt színvonalat.

Szia!

Örülök, hogy visszajelöltél! Ismerkedhetünk? Szereted a lányokat? Voltál már lánnyal?

Puszika!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepaszemed.blog.hu/api/trackback/id/tr70684195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci 2008.11.17. 21:51:00

Szia Reni!
Bocs, de az utolsó kérdésére én is kíváncsi lennék! :-)
Ő még Zolinál is lazább...
Címkék: iwiw lány szöveg ismerkedés leszbi
süti beállítások módosítása