Amit én olvasok

Femina: itt tényleg jó cikkek vannak, nem csak nőknek.
Dolphia: Egy magyar sajtófigyelő. Kiválogatja neked a cikkeket. Nekem baromi hasznos.
Szakítós blog: Én állandóan olvasom.

Címkék

bocsi (1) csaj (1) disznók (1) egysoros (3) ezüstróka (1) féltékenység (1) ismerkedés (14) iwiw (12) lány (1) leszbi (1) márk (1) ne (1) olvasói (2) online (1) ötös (1) park (1) prosti (1) puszi (1) randi (3) randihelyszín (2) robi (1) sírvaröhögős (1) start (1) szavazás (1) szex (1) szöveg (7) szövegek (1) tutipasy (1) ügyvéd (1) üzenet (4) vélemény (1) zoli (3) Címkefelhő

Disznók vagytok mind

2008.09.19. 19:58 | renina | Szólj hozzá!

Sajnos lassan dolgozom fel a leveleket és üziket, úgyhogy most csak néhány gyöngyszem még a gyűjtés elejétől. Az első szimplán bunkó, a másodikban foci (?!) van, a harmadik jobb de rámenős. A negyedik rövid és aranyos. Srácok: sose féljetek bókolni, az mindig jól esik és sohasem elcsépelt!

Gábor: szia. én megismerkednék veled, meert unatkozok 

Elégtelen! Ez komoly? Mégis mit vársz erre?

Peti: Szia RENÁTA ***** péter vagyok ************ről,levelemett azzall szeretném kezdeni hogy ha lehet szeretnék levelezni,magamrol,fanatikusAS ROMA, és BAYERN MÜNCHEN szurkoló vagyok,szia peti

Kettes alá, de csak mert gábornál nem rosszabb. De ha a képet is mellékelném, hát azt az emberiség érdekében inkább nem teszem.

Attila: Szia Reni eltaláltam a képed mondani valóját ? Amugy azért tetszik mert romantikus ,és szenvedélyel teli a kép . Ha melletem ilyen lennél megvigasztalnálak . Érzéki csókokat adnék a tested minden pontjára...

Hármas, de ahhoz egy igazán könnyűvérű ribizli kell, hogy erre visszaírjon.

Adrián: Szia Kedves Reni!

Örülök, hogy elfogattad a jelölésem  Egyszerűen lenyűgöztél a bájos kisugárzásoddal, ami következtében jelöltelek ismerősnek. Remélem a későbbiek során valóban ismerősökké válunk 

Szép napot!

Négyes mert kedves, udvarias, de kicsit ötlettelen. A durva az, hogy egyik képén épp a barátnőjét ölelgeti. Disznók vagytok mind!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szepaszemed.blog.hu/api/trackback/id/tr22671965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: iwiw ismerkedés disznók
süti beállítások módosítása