Amit én olvasok

Femina: itt tényleg jó cikkek vannak, nem csak nőknek.
Dolphia: Egy magyar sajtófigyelő. Kiválogatja neked a cikkeket. Nekem baromi hasznos.
Szakítós blog: Én állandóan olvasom.

Címkék

bocsi (1) csaj (1) disznók (1) egysoros (3) ezüstróka (1) féltékenység (1) ismerkedés (14) iwiw (12) lány (1) leszbi (1) márk (1) ne (1) olvasói (2) online (1) ötös (1) park (1) prosti (1) puszi (1) randi (3) randihelyszín (2) robi (1) sírvaröhögős (1) start (1) szavazás (1) szex (1) szöveg (7) szövegek (1) tutipasy (1) ügyvéd (1) üzenet (4) vélemény (1) zoli (3) Címkefelhő

Az első ötös

2008.09.23. 11:09 | renina | 26 komment

Az első igazán szép próbálkozás következik Ádámtól (20). Ádi 20 éves és a kommentelőknek igazat adva egy vadidegennél könnyebb dolga volt, hiszen egy suliba jártunk. Ez egy szubjektív műfaj, így amiatt se kell szégyenkeznem, hogy a korábban objektív kritériumként felállított "legyen rövid" szempontomtól is eltekintsek, és olvassam újra és újra a szöveget. Ez az első ötös, úgyhogy hamarosan új témákkal is megjelenek. (Bár továbbra is szívesen merítek néha az iwiwről, ahol tizesével jelölgetnek a magukról félmeztelen képet feltöltő pasik, és bár a látvány általában nem rossz, azért a szövegük mindig megfelelő muníciót jelent.) Jöjjön hát a legszebb megoldás:

(....suliról...)

A profilképedhez szeretnék még pár sort hozzáfűzni: 

Első sorban nekem nem támadt semmiféle szexuális jellegű gondolatom, mint általában az alfa-hímek többségének! (nem hittem hogy saját magamnak is tudok meglepetést okozni. Úgy látszik öregszem) 

Rám valami oknál fogva egész másként hatott... Biztosan ismered az érzést amikor csak úgy hirtelen elbűvöl valami illetve jelen esetben valaki... Csak bámultam tágra nyílt szemekkel és kerestem a megfelelő szót... És sajnos(de inkább szerencsére) egyenlőre még teljesen a hatása alatt vagyok, ami eléggé lecsökkenti agyam kapacitását és mindössze egyetlen szó jut csak eszembe: TÖKÉLETES. Próbáltam megfejteni vajon milyen érzelmek kavaroghattak benned abban a pillanatban de még nem sikerült megoldást találom! Kifejezetten örülnék neki ha ebben tudnál segíteni...  

Aztán a következő pillanatban azon kaptam magam, hogy már a blogod böngészem! 

Végre valaki aki nem tartozik abba a bizonyos "easy slut" csoportba! Hidd el számomra ez eléggé meglepő. Egy discoban dolgozom és hát szerintem jobb ha nem részletezem... És már majdnem azt hittem, hogy kihaltak az igazi nők! Mi akár milyen "disznók" is vagyunk egyszerűen nem tudjuk értékelni az olyan "hölgyeket" akit túl könnyet megkaphatunk... Szóval határozottan állíthatom, hogy csodálatos vagy, bár ebben majd csak akkor lehetek 100%-osan biztos ha többet is megtudtam rólad... 

Nah megyek, elkezdem átmázolni fehérre a hintalovam, hajtogatok egy papírcsákót, csomagolok némi hideg élelmet és ha szeretnéd már száguldok is!  

Legyen szép napod! 

Szia: 

Ádám

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepaszemed.blog.hu/api/trackback/id/tr31677259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádám 2008.09.23. 14:38:49

Ohhh! Igazán megtisztelő kiérdemelni a dobogó felső fokát! ;) Ez számomra is hízelgő! :D Mellesleg én kifejezetten elítélem ezt az úgynevezett "iwiw-es csajozást" ! szerintem elég személytelen, úgy látszik a mai világban csak erre futja! De miután végigolvastam a blog-od úgy éreztem muszáj ringbe lépnem! És ha már így alakult akár adhatnánk egy esélyt annak, hogy többet tudjunk meg egymásról... Igazából a mi esetünk kicsit más, hisz anno egy suliban koptattuk a padokat... És egy barát mindig jól jön, a többit meg bízzuk a sorsra... További jó pontozgatást! Remélem sikerült feladnom a leckét az újabb hódolóknak! :D pápá

Egy pasi 2008.09.23. 16:04:21

Szerintem ez az Ádám lehet, hogy homokos...:) Vagy csak rájött a megfelelő technikára.

Nimlot 2008.09.24. 00:47:38

Üdv!
Szép szavak amiket Ádám leír, de nekem hamisnak tűnnek. Biztos ismeritek egymást annyira, h tényleg ilyen a stílusa vagy csak jól tud papíron fogalmazni. Az biztos h a szövegből amit leírt én is egy fehér lovas hercegnek képzelném el ha nő lennék. De mivel nem vagyok ezért megvannak az előítéleteim.

A bloghoz viszont mindenképp gratulálok. Igényesnek tűnik, tetszik az éles szóhasználatod Reni (ha megengeded!) és remélem mindenki tanulhat majd a feltüntetett szövegekből.

Ádám: ha tényleg ilyen a spontán stílusod és (ne haragudj) nincs beütésed akkor irígyellek is!

Ádám 2008.09.24. 01:55:19

Hali!
Tájékoztatnék minden kedves idelátogatót, hogy nem vagyok meleg, és úgy érzem "beütésem" sincs... Bár nem teljesen értem konkrétan miből következtettél erre Kedves Nimlot.
Ilyenre sikerültem, ilyenné alakított az élet... De erre csak annyit tudok mondani: "Aki nem hiszi, járjon utána !" ;)

Másik pasi 2008.09.24. 09:04:18

Nekem is kicsit sok már... Túl ömlengős, nagy szavak, enyhe beképzeltség. Nem életszerű. Nah meg azt is nehéz elhinni, hogy nem ilyen stílusban ír a többi Iwiw-es leányzónak. Vagy ha tényleg így beszél és viselkedik az életben is akkor nem véletlenül tűnik melegnek. Nem sértésnek szántam, csak megállapítás. Utánnajárni meg nem akarok. :) Plussz az a kép "csak" egy kép. Nagyon jó - tény - de akkor is egy darab kép. Az Iwiw (is) tele van mindenféle kamu-userrel, innen-onnan szedett képpel. Mi a garancia arra, hogy ez a user nem olyan user? Nah megint elkalandoztam. Uff, én beszéltem. :)

Egy pasi 2008.09.24. 15:59:41

Igazából nem hinném, hogy ez kell a nőknek. Mármint a túl sok szép szóra gondolok. Persze, az elején tetszik, de az ilyen pasik általában lábtörlőkké válnak egy kapcsolatban. Legalábbis szerintem... A blogról meg annyit, hogy mikor először láttam gáznak tartottam, de aztán rákaptam és már minden nap olvasom. És már tetszik is. Na, meg a Reni is nagyon cukinak tűnik. Ha nem lenne barátnőm...Vagy akár így is:)

Ádám 2008.09.24. 16:28:24

Bevallom, valamilyen szinten igazad van"Egy pasi" . De ez egy kicsit összetettebb szerintem. Úgy gondolom ahhoz, hogy hatékonyan csábíthass el valakit, először meg kell tanulni tisztelni a női nemet! Utána valamilyen módon meg kell próbálni az Ő fejével gondolkodni... Aztán jöhet a következő lépés... Itt a "feladat" egy úgynevezett ismerkedős, kapcsolatteremtős(csajozós) üzenet volt a cél, ami által meg kellett felelni Renáta által kiszabott elvárásoknak! Emlékszel az első üzeneted második felére?? :D

renina 2008.09.24. 17:14:21


Először is köszi a véleményeket, nagy örömmel olvasom és örülök hogy vannak visszatérő vendégek is. Azért azt el kell ismernem, hogy bőven van olyan csaj aki nem igényli, hogy tiszteljék és meg se érdemli... De ezt a típust azért könnyű megkülönböztetni a normálisaktól, csak ennek a típusnak a hímnemű megfelelője képtelen különbséget tenni...

Hamarosan jön az új bejegyzés. Kicsit offtopic. Puszi mindenkinek!

Zsanika 2008.09.24. 18:22:29

Tudjátok fiúk nem kéne Ádámot piszkálni!Valahol minden lány erre vágyik hogy valaki így szeresse mint ahogy ő tud!Én már csak tudom hisz2évig együtt voltam vele!Úgyhogy fiúk szánalmasak vagytok ha Ádámot buzinak vagy nyálasnak tartjátok mert ő az aki télleg tudja h mi kell a nőnek testileg és lelkileg is!Inkább tanúljatok tőle...Ő egy kedves aranyos srác és valahol a szívem méllyén még mindig azt bánom h elrontottam vele!Mert a hülye csajozós beszólásokból már nagyon elegem van!!

Ádám 2008.09.24. 18:36:02

Lebuktam :D

Egy pasi 2008.09.24. 20:46:21

Kedves Zsanika!

Nekem itt valami nem stimmel. Te most azt figyeled, hogy a volt barátod melyik blogban csajozik? Mert az - véleményem szerint - elég beteg dolog. A másik lehetőség az, hogy Te az Ádám vagy. Mondjuk elég furcsa, hogy a kettőtök hozzászólása között csupán 14 perc van. De ez lehet, hogy csak véletlen.:)

Ja, és a "tanúljatok" szót rövid u-val írjuk, a "méllyen"-t pedig 1 Ly-vel:)

Egy pasi 2008.09.24. 20:49:36

Még azt elfelejtettem, hogy Én egy szóval se mondtam, hogy nem tisztelem a nőket, mert ez nem így van. De csak azt tisztelem, aki megérdemli.

Zsanika 2008.09.24. 21:02:51

Kedves "Egy pasi"
Te egy nagyon öntelt ember lehecc már ne is haragudj!És nem az Ádám vagyok!Együtt voltunk2évig igen!De jóba maradtunk!Tudod barátok...Úgyhogy semmi beteges dolog nincs benne!És azért van csak ilyen kevés idő a2üzenet között mert ő mutatta meg nekem amit írt és véleményt kért!Érted??De minek is neked magyarázkodni...Na remélem kimerítő és NEKED megfelelő választ adtam!Ha nem hát így jártam...

Egy pasi 2008.09.24. 21:08:01

Na, jó ez még így lehetséges. De miből is gondolod, hogy öntelt vagyok?

Zsanika 2008.09.24. 22:41:51

Leereszkedő a stílusod!Lehet h tévedek, de ez a helyesírási hibák javítgatása nem tudom furcsa!Aztán lehet, hogy nem ismerlek úgyhogy inkább visszavonom az önteltes mondatot!

Nimlot 2008.09.25. 01:16:49

Hűűű elszabadultak az indulatok :)
Zsanika kicsit kikelt magából... aminek egy kis részét meg is tudom érteni, de itt mindenki magát minősíti.
Mellesleg, zsani: ha eleged van a csajozós dumákból rossz honlapot böngészel. Arról nem is beszélve h eltértél a tárgytól. Itt a levél méregetése a cél és nem az ember aki mögötte van. Tehát mind1 h testileg lelkileg milyen ember a mi Ádámunk, mert ugye első találkozáskor v első megszólításkor ez abszolút ismeretlen.
Arról nem is beszélve, ahogy Reni fentebb írta és én is akartam, hogy mindenkinek más az igénye, nem feltétlenül költői szöveget vár csak egy szimpla sablont vagy valami ócska sz+r nemtörődöm levelet.
Reni: ahogy időd engedi téged olvasnálak a legszívesebben a kommentelők között

renina 2008.09.25. 08:52:40

Ma reggel láttam meg, miket írtatok. Amellett, hogy örülök, hogy elkezdtünk vitatkozni (ne felejtsétek el a randihelyszínekről is megírni a véleményeteket) nem örülök ha egymásnak estek.

Zsani: miért mentetek akkor szét Ádámmal?

Egy pasi 2008.09.25. 10:37:54

Nem esünk egymásnak. Csak elmondjuk a véleményünket. Szerintem...

Zsanika 2008.09.25. 11:29:22

Hát,hogy miért mentünk szét??Jó kérdés!Talán a távolság és nagyon sok hibát követtünk el ő és én is ezt nem tagadom!Ha lehetne visszacsinálnám de már késő...
Hja és nem áll szándékomban nekiesni senkinek!

Béla 2008.09.25. 13:58:52

1 év múlva Renit is unja majd valaki...

Nimlot 2008.09.25. 17:18:13

Béla barátom, ne Reni jövőjével, hanem a levéllel kapcsolatban fejtsd ki a véleményed.

Ádám 2008.09.25. 19:09:41

Úristen!
Most nézem mi folyik itt! Srácok! Eddig még senkinek sem tűnt fel, hogy ez csupán csak egy játék?? Emiatt nem érdemes egymás torkának esni!
A levél tartalma mindössze annyira valóságos, mint "Renáta" és a feltöltött kép. Mellesleg sosem jártunk egy suliba. (Legalábbis senki nem emlékszik rá) De lehet, hogy én tévedek!
A lényeg az, hogy ez CSAK egy játék! Ő akkor épp ezt akarta hallani és kész! Nah, további jó szórakozást! csumi
mellesleg nekem is egyre jobban tetszik a blogod... Érdekes, ötletes, tanulságos! Csak így tovább! ;) pápá

Egy pasi 2008.09.26. 17:47:08

Kedves Reni!

Azért kíváncsi lennék, hogy mit gondolsz az Ádám utolsó hozzászólásáról...:)

renina 2008.09.26. 19:34:43

Sziasztok,

Az tény, hogy ez csupán egy játék, és az iwiwet elsősorban muníciógyűjtésre használom. Pontosan a blog és a titokzatosság érdekében maradok viszonylag rejtve. Viszont a blog célja és a tapasztalataim valódiak, elegem unom a béna pasikat és szívesen írok nekik. A többit mindenki gondolja mögé ahogy gondolja, de szerintem ne ezzel foglalkozzon, hanem a blog igazi céljával és témáival, és élvezze ha tetszik neki.

puszi

renina 2008.09.26. 19:35:51


És főleg írjatok sztorikat, kommenteket, és beszélgessünk ezekről a témákról.
Címkék: iwiw szöveg ismerkedés ötös
süti beállítások módosítása